Ve středu 7.12. budeme z důvodu nepřítomnosti pouze přijímat vaše objednávky do systému e-shopu a bude uzavřena také naše provozovna.
Vaše objednávky budeme vyřizovat opět od čtvrtka 8.12. Děkujeme vám za pochopení
Logo
info@promedijek.cz
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Proč si pořídit protiroztočové lůžkoviny?
30.07.2022 Články, rady
Proč si pořídit protiroztočové lůžkoviny?
Protože použitý materiál lůžkovin nanoSPACE je nejen prodyšný, příjemný na dotek a měkoučký, ale především obsahuje Nanotkaninu, která zabraňuje shrom... číst celé
Zobrazit všechny články
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Postup při uplatnění reklamace – stručný návod

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tato stránka obsahuje pouze stručný popis postupu při uplatňování práva z vadného plnění, ucelené informace naleznete v Reklamačním řádu.

 

Lhůta pro uplatnění práva z vadného plnění

Lhůta práva na reklamaci z vadného plnění začíná běžet převzetím zboží.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

Podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění ve lhůtě 12 měsíců od převzetí zboží.

V případě, že je na zboží poskytnuta prodloužená záruka přesahující rozsah a obsah zákonné záruky, právo ji uplatnit má pouze spotřebitel.

Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistíte, že na zboží je vada.

 

Uplatnění reklamace

Práva z vadného plnění uplatněte zasláním reklamovaného produktu spolu s dokumenty na naší korespondenční adresu:

PROMEDIJEK s.r.o.
Hněvkovského 1377/4
149 00, Praha 4

Prosíme Vás však, abyste nás před doručováním vadného zboží o tom informovali e-mailem nebo telefonicky.

Reklamované zboží nám také můžete osobně předat v naší provozovně v otevírací době. Adresu a otevírací dobu najdete zde: Naše provozovna

Za situace, kdy je potřeba zboží na naši adresu nebo servisnímu středisku zaslat, dbejte na to, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a to včetně veškerého příslušenství a označení zásilky příslušnými symboly.

 

Dokumenty, které je vhodné doložit k reklamovanému produktu:

  • Vyplněný reklamační protokol (zde na stránce ke stažení), nebo jakýkoliv záznam popisující dostatečně vadu zboží.

  • Kopie dokladu o zaplacení zboží (faktura)

  • Originál záručního listu (pokud byl součástí zakoupeného výrobku)


Reklamační protokol ke stažení

Připravili jsme pro Vás k vytisknutí a vyplnění zde přiložený reklamační protokol, který zašlete na korespondenční adresu spolu s reklamovaným produktem a dalšími dokumenty k provedení reklamace.

   


 

Průběh a vyřízení reklamace

O průběhu reklamace Vás budeme informovat do tří pracovních dnů.

Spotřebitel: reklamace včetně odstranění vady musí být ze zákona vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuta lhůta delší.

Podnikatel: reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena v nezbytně nutné době.

Po řádném vyřízení reklamace budete vyzváni k převzetí opraveného zboží, nebo Vám bude zasláno na Vaši adresu.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny Vám bude příslušná platba vrácena převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. Právo na náhradu nákladů musíte uplatnit co nejdříve po vyřízení reklamace k vaší spokojenosti, nejpozději však do jednoho měsíce po skončení 24měsíční či jiné záruční doby.

 

Řešení sporů:

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Právo stran domáhat se ochrany svých práv a oprávněných zájmů je také možné soudní cestou.

PROMEDIJEK.cz na Firmy.cz

 

Možnost zaplatit online

 

Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v naší provozovně

Markušova 1634/6
149 00, Praha 11

Provozovna PROMEDIJEK s.r.o.

Kontakt
Logo
ZDRAVOTNICKÉ POTŘEBY
© PROMEDIJEK s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz